Ήθελε να μοιάσει του Γκουσγκούνη χαχα

Ενας 50χρονος άντρας ...ήπιε ένα ολόκληρο μπουκαλάκι Viagra, ποσότητα που αντιστοιχεί σε περίπου 10 φορές πάνω από την συνιστώμενη δόση. Τα συμπτώματα που βίωσε επηρέασαν κυρίως την όραση και τα μάτια του.

Σύμφωνα με την σχετική έκθεση, οι γιατροί που εξέτασαν τον 50χρονο ανέφεραν ότι υπέφερε από «εξουθενωτική νυχτερινή τύφλωση» (debilitating night blindness) και πολύ μεγάλη ευαισθησία στο φως.

Μια σειρά οπτικών τεστ έδειξε ότι ο ασθενής είχε διαταραχή του αμφιβληστροειδούς στα δύο μάτια. Το Viagra (δηλαδή η δραστική ουσία σιλδεναφίλη) λειτουργεί με το να διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία του πέους, επιτρέποντας σε περισσότερο αίμα να περάσει σε αυτό, κάτι που προκαλεί στύση. 

Είναι πιθανό η ισχυρή δόση σιλδναφίλης 30ml που πήρε ο 50χρονος να κατέστρεψε κάποια αιμοφόρα αγγεία στα μάτια του, προκαλώντας πρόβλημα όρασης.

Δυστυχώς, ο 50χρονος δεν επέστρεψε στο νοσοκομείο για το επόμενο ραντεβού του μετά από κάποιες μέρες, οπότε είναι άγνωστο αν και πώς η επιλύθηκε η κατάστασή του

Eviabest.gr

Μπορείτε να στείλετε τις δωρεάν αγγελίες, τα νέα σας και τις καταγγελίες σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εδώ.

Ιστότοπος: www.eviabest.gr E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  1. ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
  2. ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Sexy Ελενη Μενεγακη

Sexy Ελενη Μενεγακη

Απρ 21, 2016 20321 TV

Finding Dory

Finding Dory

Απρ 21, 2016 15616 Movies

DIRTY GRANDPA

DIRTY GRANDPA

Απρ 19, 2016 15368 Movies

Eviabest ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

« Φεβρουάριος 2019 »
Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σάβ Κυρ
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28